سیستم نوبت دهی فراز سیستم

سیستم نوبت دهی فراز سیستم شامل محصولات تلفن گویا و نوبت دهی می باشد.

نوبت دهی از طریق تلفن ، تلگرام ،  وبسایت ، کدهای USSD، اپلیکیشن موبایل از جمله روش های پیاده سازی نوبت دهی می باشد.

مدیریت صف، فراخوان نوبت ، کیپد فراخوان نوبت ، نمایشگر فراخوان نوبت و نمایشگر مرکزی فراخوان نوبت نیز ابزاری جهت مدیریت ازدحام قسمت پذیرش و خدمت دهی در نظر گرفته شده است.

استفاده از سیستم نوبت دهی ، علاوه بر سهولت مدیریت صف های تشکیل شده در مراکز پرازدحام زمینه را برای بهبود خدمت دهی به مراجعین فراهم خواهد نمود.

 

انواع فراخوان و نوبت دهی:

سیستم­ نوبت دهی جایگاه بسیار ویژه­ ای دارد. کاربرد این نوع سیستم برای مراکزی که تعدد ارباب رجوع دارند بسیار مفید و لازم است. تحقیقات نشان داده است که استفاده از یک سیستم نوبت دهی نه تنها به بازدهی کار سازمان می­ افزاید بلکه از اثرات منفی روحی و روانی در محیط کار به میزان قابل ملاحظه­ ای می­ کاهد.

سیستم نوبت دهی

نوبت دهی از طریق تلفن

نوبت دهی از طریق تلفن

رزرو نوبت توسط بیماران و اطلاع رسانی های مورد نیاز مراکز درمانی، طراحی و پیاده سازی شده است و با استفاده از این سامانه، نوبت دهی تلفنی بدون نیاز به اپراتور امکان پذیر خواهد بود.

نوبت دهی از طریق وبسایت

وب سایت مرکز درمانی و پزشکان با نگاه تخصصی به حضور پزشک در فرآیندهای بازاریابی دیجیتال و دسترسی آسان به بیماران به خدمات پزشکی و نوبت دهی می پردازد.​

نوبت دهی از طریق تلگرام

نوبت دهی از طریق تلگرام

ربات تخصصی تلگرام برای رزرو نوبت توسط بیمارانطراحی و پیاده سازی شده است. بیماران می توانند از طریق این ربات، پس از ثبت نام و عضویت اقدام به رزرو نوبت در تاریخ موردنظرشان نمایند.

نوبت دهی از طریق کیوسک

نوبت دهی از طریق کیوسک

جهت سهولت مراجعین و جلوگیری از تجمع بیماران در مرکز درمانی، کیوسک های اطلاع رسانی و نوبت دهی می تواند راهکار مناسبی جهت اطلاع بیمار از زمان حضور پزشکان و نوبت دهی باشد.

نوبت دهی از طریق USSD

نوبت دهی از طریق USSD

کدهای USSD یک روش ارسال پیام در شبکه تلفن همراه مانند شماره های #...* می باشد. این سرویس جزء خدمات ارزش افزوده شبکه ارتباطات همراه (GSM) محسوب می شود.

سیستم نوبت دهی بیمارستانی

سیستم صف بصورت کابلی

با افزایش مراجعین به واحد درمانی، ایجاد صف ها طولانی امری بدیهی است. برای جلوگیری از ازدحام و برقرای آرامش برای مراجعین و همچنین پرسنل واحد درمانی و سایر مراکز پرازدحام، مدیریت صف با استفاده از تجهیزات کابلی تعبیه شده، می تواند راهکاری مناسب جهت افزایش رضایتمندی مشتریان باشد.

سیستم صف بصورت وایرلس

با افزایش مراجعین به واحد درمانی، ایجاد صف ها طولانی امری بدیهی است. برای جلوگیری از ازدحام و برقرای آرامش برای مراجعین و همچنین پرسنل واحد درمانی و سایر مراکز پرازدحام، مدیریت صف با استفاده از تجهیزات وایرلس تعبیه شده، می تواند راهکاری مناسب جهت افزایش رضایتمندی مشتریان باشد.

Talk Voice

تلفنی کارت، اوپن وکس بوده که برای اتصال خطوط آنالوگ POTS و تلفن های آنالوگ از طریق PC مورد استفاده قرار می گیرد. این کارت ها، از ۴ پورت تا (E1)32 پورت FXO و FXS پشتیبانی کرده و کیفیت صدای بی نظیری را به کاربران ارائه می نماید.

کیپد فراخوان نوبت

کیپد فراخوان نوبت

صفحه کلید ، کیپد فراخوان نوبت برای ارسال ودریافت اطلاعات به صورت بی سیم و کابلی، دارای نمایشگر(به صورت سون سگمنت و LCDرنگی)جهت نمایش اطلاعات موردنیاز به اپراتور

نمایشگر نوبت

نمایشگر نوبت

نمایشگر نوبت، بصورت نمایشگر مرکزی و جداگانه برای هر اتاق یا باجه قابل استفاده می باشد. نمایشگر نوبت قابلیت نمایش سه یا چهار شماره آخر فراخوانی شده و همچنین قابلیت نصب به صورت آویز با بر روی دیوار یا شیشه را دارا می باشد.

نوبت دهی کیوسک

کیوسک

کیوسک نوبت دهی اصلی ترین بخش مدیریت صف می باشد، که سیستم کنترل مرکزی بر روی آن نصب میشود، که با انتخاب سناریوهای مختلف می توان روش نوبت دهی برای کل سیستم را تعیین نمود.

شبیه سازی تولید‌ناب و شش‌سیگما

شبیه سازی تولید ناب و شش سیگما، مدل های دیجیتالی فرایندهای شما را تولید می کند که به شما این امکان را می دهد تا ببینید که چگونه تغییرات فرضی می تواند در نهایت ضایعات و خرابی ها را کاهش دهد و از طریق کاهش هزینه ها و افزایش بهره وری، ارزش را بهبود بخشد.

شبیه سازی جریان حضور بیمار

مراکز درمانی بایستی شیوه های جدیدی را برای افرایش کیفیت درمان با قیمت پایین تری پیدا کنند. همچنین بایستی کارایی و ثبات عملیاتی را بهبود داده و مدل های نوین کسب و کار خود را در جهت افزایش ظرفیت توسعه دهند.

شبیه سازی اورژانس

ارتباط بین اطلاعات آماری وشبیه سازی ارنا ، به ما کمک میکند ، تا با تغییر ورودی های مورد نیاز به بررسی خروجی های مورد نظر بپردازیم. تغییر روش های خدمت دهی به بیمار (جریان بیمار) در بخش اورژانس و تجزیه تحلیل گزارش های منتج شده از ارنا باعث دست یابی به اطلاعات کمی می شود.

نوبت دهی اینترنتی