بهمن ۳۰, ۱۳۹۶

محصولات

سیستم نوبت دهی و مدیریت صف

سیستم نوبت دهی فراز سیستم ، مجموعه ای از روش های متفاوت نوبت دهی برای نوبت دهی مراکز عمومی ، نوبت دهی بیمارستان ، نوبت دهی مطب پزشک و … می باشد، نوبت دهی و مدیریت صف راه حلی جامع برای رفع و تسهیل مشکلات بوجود آمده ناشی از تجمع مراجعین در مراکز پر ازدحام می باشد.

محصولات سیستم نوبت دهی ، نوبت دهی و مدیریت صف ، همگی در  نوبت دهی مراکز عمومی ، نوبت دهی بیمارستان ، نوبت دهی مطب پزشک و …بصورت جامع و یکپارچه با استفاده از تمام روش های نوبت دهی قابل اجرا و پیاده سازی می باشد.

نوبت دهی
نوبت دهی از طریق تلفن

نوبت دهی از طریق تلفن

رزرو نوبت توسط بیماران و اطلاع رسانی های مورد نیاز مراکز درمانی، طراحی و پیاده سازی شده است و با استفاده از این سامانه، نوبت دهی تلفنی بدون نیاز به اپراتور امکان پذیر خواهد بود.

نوبت دهی اینترنتی

نوبت دهی از طریق وبسایت

وب سایت مرکز درمانی و پزشکان با نگاه تخصصی به حضور پزشک در فرآیندهای بازاریابی دیجیتال و دسترسی آسان به بیماران به خدمات پزشکی و نوبت دهی می پردازد.​

نوبت دهی از طریق تلگرام

نوبت دهی از طریق تلگرام

ربات تخصصی تلگرام برای رزرو نوبت توسط بیمارانطراحی و پیاده سازی شده است. بیماران می توانند از طریق این ربات، پس از ثبت نام و عضویت اقدام به رزرو نوبت در تاریخ موردنظرشان نمایند.

نوبت دهی از طریق کیوسک

نوبت دهی از طریق کیوسک

جهت سهولت مراجعین و جلوگیری از تجمع بیماران در مرکز درمانی، کیوسک های اطلاع رسانی و نوبت دهی می تواند راهکار مناسبی جهت اطلاع بیمار از زمان حضور پزشکان و نوبت دهی باشد.

نوبت دهی

نوبت دهی از طریق اپلیکیشن موبایل

با اجرای اپلیکیشن نوبت دهی در گوشی های هوشمند، این برنامه به طور مستقیم به سامانه نوبت دهی اینترنتی متصل شده و امکان دریافت نوبت برای هر کدام از بخش های را امکان پذیر می سازد.

نوبت دهی از طریق USSD

نوبت دهی از طریق USSD

کدهای USSD یک روش ارسال پیام در شبکه تلفن همراه مانند شماره های #...* می باشد. این سرویس جزء خدمات ارزش افزوده شبکه ارتباطات همراه (GSM) محسوب می شود.

سیستم مدیریت صف ، سیستم فراخوان نوبت
سیستم نوبت دهی بیمارستانی

سیستم صف بصورت کابلی

با افزایش مراجعین به واحد درمانی، ایجاد صف ها طولانی امری بدیهی است. برای جلوگیری از ازدحام و برقرای آرامش برای مراجعین و همچنین پرسنل واخد درمانی، مدیریت صف با استفاده از تجهیزات کابلی تعبیه شده، می تواند راهکاری مناسب جهت افزایش رضایتمندی مشتریان باشد.

سیستم صف بصورت وایرلس

با افزایش مراجعین به واحد درمانی، ایجاد صف ها طولانی امری بدیهی است. برای جلوگیری از ازدحام و برقرای آرامش برای مراجعین و همچنین پرسنل واخد درمانی، مدیریت صف با استفاده از تجهیزات وایرلس تعبیه شده، می تواند راهکاری مناسب جهت افزایش رضایتمندی مشتریان باشد.

شبیه سازی

شبیه سازی تولید‌ناب و شش‌سیگما

شبیه سازی تولید ناب و شش سیگما، مدل های دیجیتالی فرایندهای شما را تولید می کند که به شما این امکان را می دهد تا ببینید که چگونه تغییرات فرضی می تواند در نهایت ضایعات و خرابی ها را کاهش دهد و از طریق کاهش هزینه ها و افزایش بهره وری، ارزش را بهبود بخشد.

شبیه سازی جریان حضور بیمار

مراکز درمانی بایستی شیوه های جدیدی را برای افرایش کیفیت درمان با قیمت پایین تری پیدا کنند. همچنین بایستی کارایی و ثبات عملیاتی را بهبود داده و مدل های نوین کسب و کار خود را در جهت افزایش ظرفیت توسعه دهند.

شبیه سازی اورژانس

ارتباط بین اطلاعات آماری وشبیه سازی ارنا ، به ما کمک میکند ، تا با تغییر ورودی های مورد نیاز به بررسی خروجی های مورد نظر بپردازیم. تغییر روش های خدمت دهی به بیمار (جریان بیمار) در بخش اورژانس و تجزیه تحلیل گزارش های منتج شده از ارنا باعث دست یابی به اطلاعات کمی می شود.

تجهیزات سخت افزاری نوبت دهی و مدیریت صف

Talk Voice

تلفنی کارت، اوپن وکس بوده که برای اتصال خطوط آنالوگ POTS و تلفن های آنالوگ از طریق PC مورد استفاده قرار می گیرد. این کارت ها، از ۴ پورت تا (E1)32 پورت FXO و FXS پشتیبانی کرده و کیفیت صدای بی نظیری را به کاربران ارائه می نماید.

کیپد فراخوان نوبت

کیپد فراخوان نوبت

صفحه کلید ، کیپد فراخوان نوبت برای ارسال ودریافت اطلاعات به صورت بی سیم و کابلی، دارای نمایشگر(به صورت سون سگمنت و LCDرنگی)جهت نمایش اطلاعات موردنیاز به اپراتور

نمایشگر نوبت

نمایشگر نوبت

نمایشگر نوبت، بصورت نمایشگر مرکزی و جداگانه برای هر اتاق یا باجه قابل استفاده می باشد. نمایشگر نوبت قابلیت نمایش سه یا چهار شماره آخر فراخوانی شده و همچنین قابلیت نصب به صورت آویز با بر روی دیوار یا شیشه را دارا می باشد.

نوبت دهی کیوسک

کیوسک

کیوسک نوبت دهی اصلی ترین بخش مدیریت صف می باشد، که سیستم کنترل مرکزی بر روی آن نصب میشود، که با انتخاب سناریوهای مختلف می توان روش نوبت دهی برای کل سیستم را تعیین نمود.

مزایای سیستم نوبت دهی

با استفاده از محصولات سیستم نوبت دهی و مدیریت صف، امکان کاهش ازدحام
مراجعین و افزایش رضایت مراجعین قابل پیش بینی و دستیابی خواهد بود.

نوبت دهی مراکز عمومی ، خصوصا مراکزی که با ازدحام جمعیت در هنگام ارائه خدمت مواجه هستند ، استفاده از سیستم نوبت دهی فراخوان نوبت از عمده ترین راه های مواجهه با این مشکل می باشد.

سیستم نوبت دهی بیمارستانی
جهت خرید سیستم نوبت دهی و مدیریت صف
نوبت دهی اینترنتی