نوبت دهی از طریق تلفن

  • امکان برقراری ارتباط با بخش مورد نظر بدون ارتباط با اپراتور(با وارد نمودن شماره داخلی).
  • اطلاع از امکانات و خدماتی که مرکز درمانی می تواند در اختیار مراجعین قرار دهد.
  • آشنایی کلی با مرکز درمانی و شماره های تماس.
  • آگاهی ار لیست تخصص ها و پزشکان.
  • اطلاع از زمان حضور پزشکان.
  • رزرو وقت ملاقات با پزشک مورد نظر و دریافت نوبت و زمان حضور در مرکز درمانی.
  • اعلام تلفنی به بیمار در صورت تغییر در زمان حضور پزشک، به مراجعینی که نوبت دریافت نموده اند.
  • امکان طرح نظرات، پیشنهادات و انتقادات.
  • طرح و پیگیری شکایات
  • پرداخت هزینه مربوطه، بصورت تلفنی از طریق کارت های عضو شتاب.
بیش از ۵۰۰ مرکز درمانی و بیمارستانی 
سیستم نوبت دهی فراز سیستم
 را راه اندازی نموده اند.
بیش از ۵۰۰ مرکز درمانی و بیمارستانی 
سیستم نوبت دهی فراز سیستم
 را راه اندازی نموده اند.
نوبت دهی از طریق تلفن

سیستم نوبت دهی تلفنی به دو صورت انجام میشود ،رزرو نوبت تلفنی و ارائه قطعی نوبت تلفنی بیمار با وارد کردن کدرهگیری اخذ شده در نرم افزار نوبت دهی تلفنی برگه پرینت خود را از دستگاه دریافت میکند.این سیستم با اتصال به سیستم نوبت دهی امکان ارائه نوبت توسط تلفن بصورت گویا را فراهم می نماید.

نوبت دهی تلفنی

 در سیستم نوبت دهی تلفنی جهت دریافت نوبت تماس گیرندگان می توانند ابتدا درمانگاه یا تخصص موردنظر خود را انتخاب کنند ، سپس اسامی مربوط به پزشکان موجود برای تخصص انتخاب شده اعلام می گردد تا تماس گیرندگان بتوانند بر اساس نام پزشک نوبت دریافت نمایند.

سیستم نوبت دهی تلفنی ،  امکان اطلاع رسانی از شرایط اخذ نوبت توسط بیماران و مراجعین را دارد.

از دیگر امکانات اطلاع رسانی سیستم نوبت دهی از طریق تلفن ، امکان اطلاع رسانی آدرس مرکز درمانی می باشد.

سیستم نوبت دهی بیمارستانی و درمانگاهی  برای معرفی پزشکان و متخصصان ، اعلام زمان حضور پزشکان ، فراهم آوردن زمینه تعیین نوبت توسط بیماران و مراجعه کنندگان توسعه یافته است.

سامانه های نوبت دهی در مراکزی که دارای تعداد ارباب رجوع هستند.  به منظور رعایت حق تقدم و برقراری نظم در پذیرش مشتریان بکار می روند. این نوع سیستمها باعث افزایش راندمان کار مراکز شده. و از تأثیرات منفی روحی و روانی در محیط کار به میزان قابل ملاحظه ای می کاهند.

سیستم نوبت دهی تلفنی با ارائه نوبت از طریق تماس تلفنی به بیماران ، باعث می شود.  بیماران بدون مراجعه حضوری به مراکز درمانی و به راحتی با یک تماس نوبت دریافت کنند.

سایر ویژگی های سیستم نوبت دهی از طریق تلفن

تماس گیرندگان درصورت فراموش کردن روز نوبت خود می توانند.

با تماس مجدد و ورود کد ملی ، از تاریخ و ساعت نوبت خود مطلع شوند و یا نوبت خود را کنسل کنند.

جهت جلوگیری از بروز اشکال در روال نوبت دهی ، سیستم کد ملی تکراری را برای یک تخصص خاص در یک روز قبول نمی کند.

یک نفر با یک کد ملی در یک روز بیشتر از سه نوع تخصص را نمی تواند رزرو نماید.

این کار موجب جلوگیری از فروش نوبت و ایجاد نظم در مراکز درمانی می گردد.

خرید سیستم نوبت دهی

قابلیت های نرم افزار سیستم نوبت دهی تلفنی :

  • امکان انتخاب درمانگاه مورد نظر
  • امکان معرفی درمانگاه ها در نرم افزار بدون محدودیت
  • امکان معرفی پزشکان مربوط به هر درمانگاه بدون محدودیت
  • دادن اولین نوبت از تخصص انتخاب شده  ویا نوبت خالی در تاریخ های دیگر
  • امکان دریافت اولین وقت خالی از درمانگاه مورد نظر
  • نوبت دهی ۲۴ ساعته بدون نیاز به اپراتور
  • امکان انتخاب زمان خالی از بین زمان های تعریف شده توسط تماس گیرنده
  • امکان دریافت اولین وقت خالی از پزشک مورد نظر
  • ذخیره شماره تلفن تماس گیرنده
  • تعریف و تعیین  تعداد نوبت های پذیرش مربوط به هر پزشک
  • امکان وقت دهی اتوماتیک برای پزشکان به صورت نامحدود
  • امکان گزارش گیری مرحله به مرحله از نوبت ها از زمان رزرو نوبت تا فراخوانی نهایی
  • نمایش Caller Id تماس گیرنده
  • تعیین تعداد نوبت های پذیرش مربوط به هر درمانگاه
  • امکان تعریف شیفت کاری پزشکان و یا تخصص ها در طول هفته
  • دریافت شماره تلفن یا شماره بیمه از تماس گیرنده
  • امکان گذاشتن پیام های صوتی با صدای دلخواه مشتری
  • دادن کد رهگیری به بیمار
  • امکان تعریف نوبت دهی در چند شیفت
  • امکان انتخاب زمان از زمان های حضور پزشک
  • دریافت شماره تماس و یا شماره دفترچه بیمار و …

خرید سیستم نوبت دهی از طریق تلفن

نوبت دهی اینترنتی